Рекомендації на
середу: 27.05.2020
Сьогодні ми:
1. Вирішуємо лабіринт
Це тематичне завдання пропонує дитині допомогти маленькому курчаті прокласти
шлях лабіринтом, щоб дістатись до писанок і розмалювати їх. Як і кожний лабіринт,
завдання допомагатиме дитині розвивати довільну увагу й логічне та просторове
мислення, а також учитиме досягати цілей, не дивлячись на певні труднощі та
перешкоди. Прокладаючи шлях лабіринтом, дитина зможе потренувати дрібну
моторику й зорово-моторну координацію, а також важливі поведінкові навички, такі
як завзятість, посидючість і терпіння.
https://drive.google.com/file/d/1JepUzYfxPOKGDG69hymhzhJCJpVnKolD/view?usp=shari ng
2. Вивчаємо антоніми
Це завдання допоможе дитині потренувати та закріпити навички порівняння,
навчитись аналізувати й групувати зображення за певною ознакою, а також називати
цю ознаку. У завданні є дві колонки із заголовками-антонімами «Холодний» і
«Гарячий». Внизу сторінки дитині пропонується 4 малюнки (піца, чашка з чаєм,
морозиво, лід). Ці зображення потрібно вирізати й наклеїти у відповідні колонки, а
потім навести заголовки колонок за пунктиром. Таким чином дитина вчитиметься
писати друковані літери й слова. Завдання також допоможе збагатити словниковий
запас, розвинути логічне й просторове мислення, дрібну моторику.
https://drive.google.com/file/d/1cfIuYBdxaKf9JlW37QaMp4tRhcZAZan5/view?usp=sharing
3. Граємо в гру «Порівнюємо числа»
Це завдання присвячене тому, аби дитина навчилась використовувати математичні
знання і вміння по ходу виконання інших дій, на практиці. На екрані дитина бачить дві
цифри, що позначають два різні предмети. Є також інші обʼєкти, чия кількість не
співпадає з цими цифрами. Завдання дитини полягає в тому, щоб за допомогою мишки
обʼєднати ці обʼєкти з тим позначеним цифрою предметом, який потрібно.
https://learning.ua/matematyka/doshkilniata/porivniannia-dvokh-chysel
4. Граємо в гру «Обери зайве»
Дитина має навчитись порівнювати та співвідносити різні елементи того, що вона
бачить. При цьому має бути встановлена система критерії, за якими дитина аналізує
це: розмір, форма, колір. Мета цього завдання: закріпити вміння дитини знаходити
з-поміж подібних або навіть однакових предметів такий, що відрізняється і є зайвим.
Для цього на екрані зображено кілька обʼєктів. Дитина вибирає той, що вибивається з
загального ряду і чимось відрізняється між іншими. Це завдання розвиває увагу та
аналітичні здібності.
https://learning.ua/matematyka/maliuky/vykliuchaiemo-zaive
5. Граємо в гру «Позаду та попереду»
Вміння визначати, який з зображених предметів знаходиться попереду, а який в —позаду, тренується поступово. Спочатку дитина вважає, що більші предмети ближчі, і
тільки згодом, шляхом тренувань, учень осягає розуміння такого поняття як
перспектива. Визначити положення предметів можна порівнявши їх один з одним. Той
з обʼєктів, який буде затуляти собою інші, є ближчим незалежно від того, чи більший
він за інші, чи ні. Щоб закріпити це знання і перетворити його на практичний навик,
учень вибирає дальші, або ж ближчі предмети на низці етапів.
https://learning.ua/matematyka/maliuky/poperedu-abo-zzadu
6. Дивимось мультфільми та відео
Казка «Червона шапочка»:
https://www.youtube.com/watch?v=swdW7xk32tE&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3xldnc_ 7aGb_zXlzCzy0z0lqytW7OzMM8ehrXU2gF_dvAgPIO5_gKBXSI
Вивчаємо космос:
https://www.youtube.com/watch?v=s8-7-Xwg1JY
Розвиваючі мовні ігри:
https://www.youtube.com/watch?v=8ocueX8_7CU
Тварини та діти тварин:
https://www.youtube.com/watch?v=Z6vU37rqbgY
https://vseosvita.ua/library/konsultacia-dla-batkiv-pro-korist-carivnoi-kazki-233718.html
7. Читаємо консультацію для батьків
Про користь чарівної казки.
середу: 27.05.2020
Сьогодні ми:
1. Вирішуємо лабіринт
Це тематичне завдання пропонує дитині допомогти маленькому курчаті прокласти
шлях лабіринтом, щоб дістатись до писанок і розмалювати їх. Як і кожний лабіринт,
завдання допомагатиме дитині розвивати довільну увагу й логічне та просторове
мислення, а також учитиме досягати цілей, не дивлячись на певні труднощі та
перешкоди. Прокладаючи шлях лабіринтом, дитина зможе потренувати дрібну
моторику й зорово-моторну координацію, а також важливі поведінкові навички, такі
як завзятість, посидючість і терпіння.
https://drive.google.com/file/d/1JepUzYfxPOKGDG69hymhzhJCJpVnKolD/view?usp=shari ng
2. Вивчаємо антоніми
Це завдання допоможе дитині потренувати та закріпити навички порівняння,
навчитись аналізувати й групувати зображення за певною ознакою, а також називати
цю ознаку. У завданні є дві колонки із заголовками-антонімами «Холодний» і
«Гарячий». Внизу сторінки дитині пропонується 4 малюнки (піца, чашка з чаєм,
морозиво, лід). Ці зображення потрібно вирізати й наклеїти у відповідні колонки, а
потім навести заголовки колонок за пунктиром. Таким чином дитина вчитиметься
писати друковані літери й слова. Завдання також допоможе збагатити словниковий
запас, розвинути логічне й просторове мислення, дрібну моторику.
https://drive.google.com/file/d/1cfIuYBdxaKf9JlW37QaMp4tRhcZAZan5/view?usp=sharing
3. Граємо в гру «Порівнюємо числа»
Це завдання присвячене тому, аби дитина навчилась використовувати математичні
знання і вміння по ходу виконання інших дій, на практиці. На екрані дитина бачить дві
цифри, що позначають два різні предмети. Є також інші обʼєкти, чия кількість не
співпадає з цими цифрами. Завдання дитини полягає в тому, щоб за допомогою мишки
обʼєднати ці обʼєкти з тим позначеним цифрою предметом, який потрібно.
https://learning.ua/matematyka/doshkilniata/porivniannia-dvokh-chysel
4. Граємо в гру «Обери зайве»
Дитина має навчитись порівнювати та співвідносити різні елементи того, що вона
бачить. При цьому має бути встановлена система критерії, за якими дитина аналізує
це: розмір, форма, колір. Мета цього завдання: закріпити вміння дитини знаходити
з-поміж подібних або навіть однакових предметів такий, що відрізняється і є зайвим.
Для цього на екрані зображено кілька обʼєктів. Дитина вибирає той, що вибивається з
загального ряду і чимось відрізняється між іншими. Це завдання розвиває увагу та
аналітичні здібності.
https://learning.ua/matematyka/maliuky/vykliuchaiemo-zaive
5. Граємо в гру «Позаду та попереду»
Вміння визначати, який з зображених предметів знаходиться попереду, а який в —позаду, тренується поступово. Спочатку дитина вважає, що більші предмети ближчі, і
тільки згодом, шляхом тренувань, учень осягає розуміння такого поняття як
перспектива. Визначити положення предметів можна порівнявши їх один з одним. Той
з обʼєктів, який буде затуляти собою інші, є ближчим незалежно від того, чи більший
він за інші, чи ні. Щоб закріпити це знання і перетворити його на практичний навик,
учень вибирає дальші, або ж ближчі предмети на низці етапів.
https://learning.ua/matematyka/maliuky/poperedu-abo-zzadu
6. Дивимось мультфільми та відео
Казка «Червона шапочка»:
https://www.youtube.com/watch?v=swdW7xk32tE&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3xldnc_ 7aGb_zXlzCzy0z0lqytW7OzMM8ehrXU2gF_dvAgPIO5_gKBXSI
Вивчаємо космос:
https://www.youtube.com/watch?v=s8-7-Xwg1JY
Розвиваючі мовні ігри:
https://www.youtube.com/watch?v=8ocueX8_7CU
Тварини та діти тварин:
https://www.youtube.com/watch?v=Z6vU37rqbgY
https://vseosvita.ua/library/konsultacia-dla-batkiv-pro-korist-carivnoi-kazki-233718.html
7. Читаємо консультацію для батьків
Про користь чарівної казки.
Немає коментарів:
Дописати коментар