Мета: створити атмосферу доброзичливості та співпраці;
розвивати вміння домовлятися,
згуртувати колектив, покращити емоційний
стан учнів, поширити інформацію,
стосовно нового захворювання серед учнів, виховати необхідність слідкувати за
своєю гігієною та визначити необхідність дотримуватися всіх вимог карантину.
Обладнання: корабель, квитки на корабель(посвідчення п’ятикласника),
штурвали, відео про коравірус
,пам’ятка, захисні маски.
Хід
заняття
1.
Зупинка «Вступне слово»
Ранок розпочавсь цікаво,
Світить сонечко ласкаво,
В календарик заглядає
І від посмішки аж сяє.
Знає сонце гомінливе –
День сьогодні особливий!
- Яке ж сьогодні число? Місяць?
-
Чим сьогоднішній день особливий?
-
Я від щирого серця вітаю вас з цим особливим святковим днем!
Сьогодні з вами, ми
розпочнемо подорож до цікавої, чарівної країни під назвою «Старша група».
Подорожувати ми будемо за допомогою чарівного корабля.
Вже дзвінок нам дав сигнал.
Працювати час настав.
То ж і ми часу не гаймо,
Працювати починаймо!
Заглянуло сонечко на мить,
Дуже швидко час біжить.
До подорожі кличе нас
Дружній, веселий клас!
Ось наш корабель,
він дуже великий, і найголовнішою ознакою його є дружні, довірливі взаємини
всіх членів екіпажу.
Зупинка «Квиток на корабель»
Щоб потрапити на корабель
потрібен квиток. Ви маєте такі квитки?Зараз кожному з вас я вручу такий квиток
Зупинка «Знайомтесь..це я»
А щоб добре нам
жилося під час подорожі,ми повинні познайомитись поближче. Кожен з вас розповість
про себе .. Наприклад, я почну з себе: Я –Ліліана Гусейнівна, ваш вихователь,
люблю подорожувати,читати, дивитись відео в ютубі..
Після розповіді кожної дитини, всі аплодують.
Зупинка «Коронавірус-що це?».
Нажаль ми з вами живемо в дуже
складний час,коли весь світ охопила пандемія корона вірусної інфекції. Давайте
подивимось відео про цю хворобу.
Перегляд відеоролика. https://www.youtube.com/watch?v=_Rjs5zpCuNI
6.Зупинка «Пам’ятка»
Як бачимо, ми маємо бути
готові,що під час нашої подорожі зустрінемо багато труднощів. А щоб легко їх
здолати, ми маємо завжди пам’ятати прості способи , як уберегти себе від
підступної хвороби.
Укладання пам’ятки,яка висітиме на видному місці в групі.
ПАМ’ЯТКА!
1.
Регулярно обробляти руки спиртовмісними засобами або мити їх з милом.
2.
Триматися на відстані не менше одного метра від людей,
що кашляють або чхають.
3.
За можливості, не чіпати руками очі, ніс і рот.
4.
Постійно слідкувати за температурою тіла.
6.Зміцнюйте імунітет та слідкуйте за
самопочуттям
7. Якщо
погано себе почуваєте, залишайтеся вдома.
Зупинка «Підсумок»
Наша перша поїздка добігає до кінця. Що вам сподобалося
на сьогоднішньому уроці - подорожі?
·
Всі члени нашої
команди отримують на згадку про подорож невеличкі подаруночки(захисна маска).
Коли стане вам сумно, подивіться на корабель з передбаченнями. Подорожуючи,
сьогодні ми дізналися один про одного дуже багато, не загубіть ці знання. Адже
у такий важкий для всього світу час ми потрібні один одному. Тільки разом,але
на відстані – ми здолаємо страшного ворога - віруса COVID-19.
Немає коментарів:
Дописати коментар