«У нашім серці - Україна!»
Брейн-ринг з патріотичного
виховання
Старша група
Підготувала і провела
вихователь ДНЗ :
Бровко Л.Г.
2020рік
Хід заняття
Вихователь. Шановні гості! Ви
потрапили на гру дітей старшої групи «Метелики» «Брейн - ринг». Тема нашої гри
«У нашім серці – Україна!». Зустрічайте майбутнє нашої нації – розумних і
кмітливих дошкільнят.
(Під музику діти заходять до зали. Привітання дітей з гостями, сідають за
столи відповідно емблемам команд)
Вихователь. Діти сьогодні у нас не
звичайне заняття, а брейн – ринг. Ми вже створили дві команди і вибрали
капітанів. А зараз, щоб ви дізналися тему нашої зустрічі, то я прочитаю вам
вірш:
Відгадайте, діти, про що йдеться?
На землі великій є одна країна:
Гарна, неповторна, красна, як калина.
І живуть тут люди добрі, працьовиті,
І скажу, до речі, ще й талановиті.
Землю засівають і пісні співають,
На бандурі грають і вірші складають
Про ліси і гори, і про синє море.
Про людей і квіти, то скажіть же, діти,
Що це за країна?
Діти. Наша славна Україна!
Вихователь. Капітани команд,
представте будь ласка свої команди.
Знайомство
Капітан команди Поліна Личкань. Назва «Калинка»
Девіз «Любуйтеся калиною коли цвіте, а
дитиною, коли росте!»
Капітан команди Поклонський Марк. Назва «Барвінок»
Девіз «Як барвінок ніколи не блідне, то
хай наше життя буде плідне.»
Вихователь. Як ви знаєте, у будь -
якої гри є правила, і наш брейн – ринг не виняток.
ПРАВИЛА
ГРИ
1. За правильну відповідь
команда отримує 1 бал.
2. Якщо знаєте відповідь,
треба дзвонити у дзвоник.
3. Відповідь оцінює журі.
4. Відповідає команда, якій
надав слово ведучий.
5. Брейн – ринг – командна
гра, працюємо разом. Учасникам команди слово для відповіді надає капітан.
Вихователь.
Нашу гру
судитиме суворе, але справедливе журі.
(Представлення журі, запросити за стіл)
ПРАВИЛА ДЛЯ ЖУРІ
Як ви вже знаєте, правильні відповіді оцінюються
балами. А у нашому випадку 1 балу дорівнює 1 квітка з українського віночка.
Команди будуть отримувати квіти, які відповідатимуть кількості балів. Із цих
квітів журі складатиме барвистий український віночок. Команда, у якої віночок
вийде багатшим, яскравішим, вважатиметься переможницею.
Вихователь. Бажаю командам успіхів!
Щоб розпочати нашу гру
треба визначити, яка команда буде першою
отримувати завдання брейн – рингу. Я зараз задам питання, і якщо відповідь
готова, капітан команди бере дзвоник і дає відповідь.
Запитання: Назвіть державні символи України.
Гру розпочинає команда…
Раунд 1
Вихователь. Капітани беруть конверти
під №1 і викладають його вміст на стіл.
Завдання «Склади ціле та назви»
(національні символи барвінок і калина)
З частин треба скласти ціле, обговорити з командою
що це, подзвонити в дзвоник. Відповідати може капітан, або надати слово
учаснику команди.
Журі оцінює конкурс –
перша квітка у віночку.
Раунд 2
Вихователь.
Капітани
беруть конверти під №2.
Завдання «Україна - наша країна»
Ми разом з журі та гостями хочемо почути та
дізнатися, що ви знаєте про нашу Батьківщину. Але, спочатку я хочу
запропонувати всім присутнім послухати домашні завдання, вірші про Україну.
Настя Домніч:
Буває, часом сліпну від краси.
Спинюсь, не тямлю, що воно за диво, -
Оці степи, це небо, ці ліси,
Усе так гарно, чисто, незрадливо.
Усе як є – дорога, явори,
Така краса, висока і нетлінна,
Усе моє, все зветься – Україна.
Ліна
Костенко
Даня Дебелий:
Любіть Україну, як сонце, любіть,
Як вітер, і трави, і води…
В годину щасливу і радості мить,
Любіть у годину негоди.
Любіть Україну у сні й наяву,
Вишневу свою Україну,
Красу її, вічно живу і нову,
І мову її солов’їну.
В. Сосюра
Вихователь.
Правила
цього раунду:
Я задаю питання, ви відповідаєте, в дзвоник не
дзвоните. Відповідь повинна бути короткою, відповідаєте швидко. Журі ставить
один бал за вірну відповідь. Якщо команда, якій було запитання не відповідає,
то право відповіді надається іншій команді. В кінці, за підсумком балів, квітку
до свого віночка отримує команда, в якої найбільше правильних відповідей.
Запитання до команди «Калинка» :
1. Яку назву раніше мала
Україна? (Київська Русь)
2. Яке місто є столицею
України? (Київ)
3. Які моря омивають Україну? (Чорне і Азовське)
4. Які кольори має прапор
України? (Жовтий і синій)
5. Назвіть головну вулицю
Києва? (Хрещатик)
6. Назвіть герб України? (Тризуб)
7. На якій вулиці розміщений
наш дитсадок? (Демократична, 3)
8. Яка найвища гора України? (Говерла)
9. Національний символ
України, матері дарують дітям на щастя, на долю, виряджаючи в дорогу? (Рушник)
10.
Як називають людину, яка любить свою Батьківщину?
(Патріот)
Запитання до команди «Барвінок»:
1. Яку назву має місто, у
якому ми живемо? (Сарни)
2. Назвіть найбільшу річку
України? (Дніпро)
3. Хто є президентом
України? (Петро Порошенко)
4. Як називається Основний
закон нашої держави? (Конституція)
5. Назвіть головну вулицю
нашого міста? (Широка)
6. Яка головна пісня, що є
символом нашої держави? (Гімн)
7. Як звали батька Т.Г.
Шевченка? (Григорій)
8. Яка мова в Україні є
державною? (Українська)
9. Як називають довгий
козацький чуб? (Оселедець)
10.
Коли святкується День Незалежності України? (24 серпня)
Журі оцінює конкурс –
друга квітка у віночку.
Раунд 3
Вихователь.
Капітани
беруть конверт під №3.
Завдання. «Вибери правильно та
назви».
Працюємо командою. З вмісту конверту відібрати
національні символи України та назвати їх. Журі ставить бал за найбільшу
кількість правильних відповідей.
Журі оцінює конкурс –
третя квітка у віночку.
Вихователь. Діти, ви напевно вже
втомилися? Давайте пограємося.
(під музичний супровід діти грають у народну гру
«Шевчик»).
Раунд 4
Вихователь.
Завдання. «Продовж прислів’я» (конверт
№4)
Я читаю прислів’я, а ви повинні закінчити його.
Журі оцінює балами за найбільшу кількість
правильних відповідей.
Якщо одна команда не знає відповіді, дати
відповідь можуть учасники іншої команди.
Прислів’я для команди «Калинка»:
1. Любиш Україну, посади
(калину)
2. Всюди добре, а вдома
(найкраще)
3. Слово до слова –
зложиться (мова)
4. Немає на світі другої
України, немає другого (Дніпра)
5. Та земля мила, де мати
(родила)
Прислів’я
для команди «Барвінок»:
1. Без верби та калини нема
(України)
2. Кожному мила своя
(сторона)
3. Госте словечко коле (сердечко)
4. Батьківщина – мати, умій
за неї (постояти)
5. У ріднім краю, як у (раю)
Вихователь. Прошу журі оцінити конкурс.
Журі оцінює конкурс –
четверта квітка у віночку.
Раунд 5
Вихователь.
Завдання. «Заморочки із бочки»
Правила гри: кожен учасник команди дістає зі
спеціальної бочечки один листочок, який згорнутий в трубочку. Розгортає його,
роздивляється і називає зображення. По можливості можна розповісти, де
знаходиться об’єкт.
Додаткове завдання: кожен учасник команди називає
своє прізвище та ім’я і домашню адресу.
Журі оцінює конкурс –
п’ята квітка у віночку.
Вихователь. Ось і підійшов до
завершення наш брейн-ринг. Але, ми знаємо, що наша країна багата різними
ремеслами, народними іграшками та посудом, історичними пам’ятками, а також
різними дивами: гори Карпати, Кримські гори, Олешківські піски, озеро Сиваш,
Говерла, водоспад Джур-Джур у Криму і т.д. а головне – багата наша країна
гарними, красивими, добрими, щирими людьми. Я, надіюсь, на інших заняттях ми
будемо продовжувати знайомитися з Україною і використовувати у житті свої
знання.
А зараз журі підіб’є підсумки.
Журі. Діти, сьогодні за підсумками раундів, переможця немає. Перемогла
дружба!
Молодці. Гарно попрацювали!
Вихователь. Запалімо свічку, яка буде
символом нашої любові до України. І у ваших сердечках хай запалає маленький
«вогник» гордості за те, що ви — українці. Я прошу вас пронести цей вогник
через усе своє життя. Будьте чесні, розумні, горді, любіть свою Батьківщину.
(Діти заходять у групу)
Немає коментарів:
Дописати коментар