четвер, 28 жовтня 2021 р.

Конспект тематичного заняття з основ безпеки життєдіяльності

 

 

Конспект тематичного заняття

з  основ безпеки життєдіяльності

 

«Нолик у гостях у малят»

І молодша група

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                               Підготувала і провела

                                                                   вихователь: Бровко Л.Г.

 

 

2021р.

Мета: продовжувати ознайомлювати дітей із небезпечними предметами, вчити безпечної поведінки в побуті із гострими та дрібними предметами ,хімічними препаратами та ліками .Навчати безпечної поведінки з незнайомцями. Продовжувати вчити ,що неможна відкривати двері самим без дорослих. Закріпити знання про правила  особистої гігієни. Продовжувати ознайомлювати з елементами пошуково- дослідницької діяльності. Виховувати  обережність та уважність. Розвивати мислення , мовлення. Створювати позитивний настрій під час заняття

 Матеріал: Нолик,помагатор,Д.Г. «Безпечно- небезпечно»( ніж, молоток, голка, шило, викрутка, ножиці, лялька , машинка, кубики….); Д.Г. «Чисті ручки»(предмети гігієни, матеріал для досліду);фрукти, Д.Г. «Безпечні та  небезпечні предмети» ( картинки з предметами),

 Попередня робота: бесіда «Будьте обережні, «Чим можна гратися малятам», розгляд  ілюстративного матеріалу по даній темі, перегляд мультфільму «Фіксики».

                                                       Хід заняття

I.     Організаційний момент.

Вихователь:Станьте, діти, всі чемненько,

Усміхніться всі гарненько,

Посміхніться ви до себе

Усміхніться ви до мене

Усміхніться ви гостям

Скажем Добрий день

Всім нам!

Вихователь:Малята, сідайте гарненько на свої стільчики і будемо розпочинати заняття. ( діти сідають на стільчики, і з’являється відео)

Вихователь:Дітки, коли я сьогодні йшла до дитячого садка мені прийшло повідомлення. Але я не встигла його переглянути, то ж давайте зараз разом подивимось що ж там мені прийшло!

Чути стук у двері. Вихователь підходить до дверей

Вихователь: Хто там?

Нолик:Я- Нолик!Ви знаєте мене з мультфільмів про фіксиків

Вихователь:Дітки, ви знаєте хто такий Нолик? Якшо ви ми його знаємо, то хай заходить

    II.            Основна частина

Заходить Нолик

Нолик:Добрий день! Мій Татус і Мася пішли на роботу. І забули вдома помагатор. Хвалиться … Ой а ви хочете побачити? Фіксик намагається відкрити, а він не відкривається Ти- диш!! Помагатор відкриється після того як ви затанцюєте улюблений таночок фіксиків.

Таночок «Помагатор»

Дидактична гра «Безпечно небезпечно»

Відкриває помагатор

Нолик:Ой скільки тут багато речей: і іграшки і татові інструменти. Мені потрібна ваша допомога. Ви хочете погратися моїми іграшками? Тоді маєте мені допомогти розібрати їх. (Небезпечні предмети Нолик віддає вихователю, а іграшки – дітям)

Нолик:Ти – диш!!!

Таночок «Помагатор»

Вихователь: Дітки, а ви знаєте, що роблять Фіксики? (Ремонтують предмети )А для цього їм потрібні різні небезпечні інструменти.

Нолик:Дітки, я теж хочу щось полагодити. От наприклад …..оцей стілець. (хапає молоток)

Вихователь: Ти ж іще маленький для цього!

Нолик:Нічого, я ж Фіксик, у мене все вийде. ( Нолик бере молоток і стільчик .Хоче забити цвяха і вдаряє по пальцю)

Нолик:Ой болить, болить….

Вихователь: Що робити? ( відповіді дітей)

Вихователь: Десь у мене була аптечка і в ній є чарівний пластир і водичка , ми перебинтуємо йому пальчик. ( діти перематали пальчик)

Нолик:ТИ- диш! Зачекайте, діти я хочу вас пригостити. ( Нолик біжить і бере з аптечки пігулки)

Вихователь: Що ти робиш, Нолику?

Нолик: Хочу пригостити малят вітамінками……

Вихователь: А хіба можна малятам брати ліки самим? ( відповіді дітей)

Вихователь: Замість вітамінок я вас пригощу фруктами які містять корисні вітаміни. ( Вихователь ставить фрукти в вазі. Нолик кидається на фрукти)

НОлик: О , я так зголоднів!!!!! Як же смачно ( тягне фрукт до рота)

Вихователь: Нолику, ти що, не можна брати відразу до рота фрукти!!!! Поглянь на свої руки- які вони чисті чи брудні.

Нолик:Здається чисті.

Вихователь: Ні, Нолику, ми сьогодні з тобою багато грались, брали до рук різні предмети і іграшки, на яких живуть безліч мікробів. Дітки, скажіть, а чи можна їсти брудними руками? Що потрібно зробити перед тим , як їсти?

Давайте покажемо Нолику, як мити ручки. ( Малята миють руки)

Нолик:Дякую Вам , малята. А то я зовсім не знав, що руки треба мити, тепер я завжди буду мити руки перед їжею.Піду поділюсь корисними вітамінами з Сімкою і навчу її також мити ручки.

IІІ.    Підсумок заняття.

Вихователь: До побачення , Нолику! Малята , а вам сподобалось грати з Ноликом? А давайте ми з вами покажемо нашим гостям чого ми навчили Нолика. Ось у мене є картки із зображенням безпечних і небезпечних предметів. Візьміть кожен собі по картиночці . Подивіться, що на ній зображено. Якщо це предмет з яким небезпечно гратись- ми причепимо його у червоне віконечко.А якщо це безпечні іграшки з якими можуть гратися дітки- то ми їх почепимо у зелене віконечко.

Дидактична гра «Безпечні і небезпечні предмети»

Вихователь: Молодця, малята! Ви були дуже уважними, відповідали на питання. Дякую.

Немає коментарів:

Дописати коментар